Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Ej avslutade överföringar

Överföringar som inte har godkänts visas som Ej avslutade ärenden under rubriken Påminnelser.

Påminnelser visas på din startsida i internetbanken och på de sidor där du registrerar överföringar eller betalningar. När överföringen har godkänts tas den bort från Ej avslutade ärenden.  

Åtgärda ej avslutad överföring

1. För att åtgärda en ej avslutad överföring klickar du på länken Det finns överföringar att godkänna. Du kommer till sidan Överföringar konton.

2. De ej avslutade överföringarna ligger i överföringslistan till höger på sidan.
Välj sedan mellan att:

  • Godkänna överföringen. Klicka på Till godkänna. Du kommer till sidan där du kontrollerar uppgifterna och godkänner uppdraget.
     
  • Ändra överföringen. Klicka på mottagarnamnet under Mottagare. Överföringen flyttas tillbaka till registreringsfälten till vänster på sidan och du kan göra dina ändringar. Klicka på Spara när du är färdig. Överföringen flyttas tillbaka till överföringslistan.
     
  • Ta bort överföringen. Klicka på mottagarnamnet under Mottagare. Överföringen flyttas tillbaka till registreringsfälten till vänster på sidan. Klicka på Ta bort och bekräfta meddelandet.
     
Stäng Skriv ut